Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

hi there (: 


eindelijk weer eens een nailart post (: 
ik ben een weekje met mn vriendinnen naar Schoorl geweest en het was super 
gezellig! 
de eerste 2 dagen was het super lekker weer alleen daarna begon het te 
regenen en de tent was niet helemaal waterdicht xd 
dus de volgende dag lagen er allemaal plasjes water in de tent ): 
dus je begrijpt het wel.. alle bedden nat!
Maarja het was wel gezellig en daar gaat het om (: 

liefs'♥ Marieke

10 opmerkingen:

  1. amazing l´nails,really creative :D love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cute!! love your nails!!
    thnx 4 the comment :)))

    http://imjustmefashionblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt leuk uit! Goed bedacht ^^.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die nailart vind ik echt supertof :O Zal het ook eens gaan proberen! Leuk gedaan! Ik ga je volgen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ziet er echt heel leuk uit, mooi gedaan! Ik wou dat ik hier meer kleuren had, maar helaas zijn ze thuis...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen