when I was is Great Britain

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


hi there (: 
Na 4 weken ben ik weer terug uit Engeland :) 
Het was echt super leuk! 
natuurlijk heel veel geshopt bij de New look en Primark :) 
bij de New Look hebben ze zulke mooie schoenen! 
ik ga denk ik maar in Engeland wonen xd 
en aan het strand staan allemaal van die leuke strandhuisjes :)
en natuurlijk de rode telefooncellen
wat hebben jullie in de vakantie gedaan?



liefs'♥ Marieke


3 opmerkingen:

  1. Engeland is echt super! Daar wil ik misschien ook wel wonen ^^. Er is toch ook zo'n fantastische school, waar Adele, Jessie J en nog wat hebben 'gestudeerd'?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!
    Ik ben dit jaar ook naar Engeland geweest!
    Xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen